網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月20日 星期四

貪玩搞醒阿仔 呂慧儀:唔好影我個仔瞓覺! [壹週刊 - 1428] __,呂慧儀,M1,

難得有假放,呂慧儀同老公黃文迪湊仔行圓方。同你吟一吟貪玩搞醒阿仔 呂慧儀:唔好影我個仔瞓覺!「長腳蟹」呂慧儀近期忙住拍大台處境劇《愛回家之開心速遞》, ...


難得有假放,呂慧儀同老公黃文迪湊仔行圓方。

同你吟一吟

貪玩搞醒阿仔 呂慧儀:唔好影我個仔瞓覺!

「長腳蟹」呂慧儀近期忙住拍大台處境劇《愛回家之開心速遞》,早排難得放假,梗係爭取時間一家三口 family day

《壹》仔呢日喺圓方見到呂慧儀推住 BB車,同老公黃文迪去 Starbucks排隊買嘢飲,呂慧儀好鬼眼利,秒速瞄到《壹》仔影相,之後仲推埋「蟹子」出嚟同記者吹水,真識做!

兩歲半嘅「蟹子」手長腳長似足阿媽,阿仔瞓咗覺,呂慧儀就笑笑口話:「唔好影我個仔瞓覺呀!阿仔,你認住佢呀,佢影你瞓覺呀!」之後又除低自己副超幫阿仔戴住,點知差啲搞醒阿仔,嚇到佢即刻淆底話:「嚇死我喇,我老細嚟㗎呢個!」

老公買完果汁,呂慧儀轉軚要飲咖啡,又點老公排隊再買過。擾攘咗十幾分鐘,一家三口先去攞車走人。

呂慧儀同《壹》仔吹水吹唔停,好識做。

貪玩呂慧儀除低自己副超幫阿仔戴,差啲搞醒個仔。

最近有份參演處境劇《愛回家之開心速遞》的呂慧儀,演巴辣港女入型入格。

撰文︰八珍


鍾意就快D Share啦!