網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月20日 星期四

劉佩玥出錢出力姣撬黃心美「男友」 __,劉佩玥,黃心美,

甜笑冧仔<br>悉心打扮的劉佩玥晒長腿又晒腰,與陳安立邊行邊甜笑。
劉佩玥出錢出力姣撬黃心美「男友」前港姐劉佩玥向來緋聞多多,最近被發現硬撬黃心美的緋聞男友、ViuTV主持陳安立,日前兩人撐枱腳後直落睇戲,打得火熱!劉 ...


劉佩玥出錢出力姣撬黃心美「男友」

前港姐劉佩玥向來緋聞多多,最近被發現硬撬黃心美的緋聞男友、ViuTV主持陳安立,日前兩人撐枱腳後直落睇戲,打得火熱!劉佩玥不時被冧到含春姣笑,期間又拉着男方玩自拍兼咬耳仔,狀甚風騷。

港姐出身的27歲無綫小花劉佩玥(Moon)入行短短數年,但身邊緋聞男友不絕,曾與伍允龍及周志文等男藝人傳緋聞。雖然一直自稱是單身貴族,但Moon最近卻被發現與已故保釣人士陳毓祥兒子、ViuTV主持陳安立(Brian)過從甚密,出招硬撬黃心美的緋聞男友!日前,Moon還車出車入又出錢,與Brian拍拖、撐枱腳兼睇戲。

頭貼頭玩自拍

當日下午2時許,Moon駕車往西環附近接載Brian,男方上車後便往附近餐廳撐枱腳。身穿露腰上衣兼晒長腿的Moon,入店後揀選了較隱蔽位置而坐,期間邊食邊傾,更不時甜甜笑!逗留約一小時後,兩人埋單離開,Moon步往取車時繼續發動冧仔攻勢,主動與Brian玩自拍之餘,還多次頭貼頭咬耳仔及睇相,打得火熱!全程心花怒放的Moon,不時冧到含春姣笑,就算引來途人注目亦懶得理,繼續與Brian當街打情罵俏。當Brian講電話時,Moon則化身跟得女友,不介意於烈日下暴曬,在旁耐心等候。

陳安立
  • 陳安立
兩人玩完自拍又頭貼頭睇相兼咬耳仔。
  • 兩人玩完自拍又頭貼頭睇相兼咬耳仔。
貼錢拍拖<br>Moon負責付款買爆谷,Brian拿着爆谷做阿四。
  • 貼錢拍拖

    Moon負責付款買爆谷,Brian拿着爆谷做阿四。

散場趕會「新兵」

其後兩人轉場,駕車到數碼港睇戲,Moon泊車時多次拍不到卡,突然包到冚的Brian即出手相助。等入場時,兩人先往買爆谷,負責付款的Moon不時與男方於角落卿卿我我,表現冧爆。

劉佩玥心花怒放,撐枱腳時頻頻現含春樣。
  • 劉佩玥心花怒放,撐枱腳時頻頻現含春樣。
劉佩玥有新歡陳安立,高調拍拖毫不避忌。
  • 劉佩玥有新歡陳安立,高調拍拖毫不避忌。
Moon入咪錶時拍唔到卡,Brian急急出手相助。
  • Moon入咪錶時拍唔到卡,Brian急急出手相助。
散場後,Moon摸黑送Brian到旺角打波。
  • 散場後,Moon摸黑送Brian到旺角打波。

全程做「柴可夫」的Moon散場後先接載Brian往旺角球場打波,自己則於附近商場行街後會合另一「新兵」翟威廉晚膳,最後前往男方寓所;而Brian打波後便與羅天宇等前往醫肚。

文、攝:追蹤組


鍾意就快D Share啦!