網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月29日 星期六

港姐:睇劉穎敏倒奶做戲 張寶欣爆喊 __,張寶欣,港姐,

劉穎敏做一段救人戲,張寶欣睇到爆喊囉!《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗繼續在台北拍攝外景,她們去到台灣大學接受台灣資深演員許傑輝教授演戲課程。劉 ...


劉穎敏做一段救人戲,張寶欣睇到爆喊囉!

《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗繼續在台北拍攝外景,她們去到台灣大學接受台灣資深演員許傑輝教授演戲課程。劉穎敏(Angela)經導師指導後在佳麗面前演繹一段救人戲,她演得好投入,七情上面,她俯身進行心肺復甦法時,更大晒「線頭」,相當吸睛。沒料之後張寶欣(Boanne)突然爆喊,其他佳麗連忙上前安慰。

張寶欣心情平復後破涕為笑,她謂:「我純粹畀Angela嘅心肺復甦法劇情感動咗,完全代入咗落去,自己好感性,可能同情心比較強。自己平時好少喊,畀劇情觸動到。」張寶欣表示老師教她們對鏡子練習放鬆自己,發揮演戲潛能。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!