網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月25日 星期二

【獨家】張兆輝向黃智雯冧爆求婚 __,張兆輝,黃智雯,

張兆輝同黃智雯拍攝一場求婚戲。藝人張兆輝與黃智雯為邵氏網劇《飛虎極戰》拍攝一場求婚戲,二人於天橋上拖手談情,之後張兆輝拿出戒指求婚,繼而相擁起來,相當 ...


張兆輝同黃智雯拍攝一場求婚戲。

藝人張兆輝與黃智雯為邵氏網劇《飛虎極戰》拍攝一場求婚戲,二人於天橋上拖手談情,之後張兆輝拿出戒指求婚,繼而相擁起來,相當甜蜜。張兆輝笑言拍此劇至今只見了智雯三、四天,劇情進展得好快,但大呻沒有親熱戲份,甚為幽默。

不求浪漫

智雯大讚張兆輝成熟有型,現實生活中自己都喜歡這類型,可以保護到自己。問到現實生活中夢想的求婚情景?智雯笑言不求浪漫:「我拍過好多次求婚戲,層出不窮嘅求婚橋段都遇過,拉Banner都試埋,反而覺得唔真實,兩個人平淡啲好,甜蜜回憶Timing好緊要。(男友求婚未?)未!(未計劃結婚?)未特別去諗,將來結婚都唔會好大搞。」

Man爆護花

問到張兆輝當年向太太求婚時是否很平淡?他說:「有好多人都鍾意甜蜜式求婚,我當年都算係唔想大搞,不過都係做咗啲嘢,喺一間餐廳入面求婚,攞隻戒指出嚟嗰時都好似拍戲咁!」

二人當日亦拍攝一場被多位大漢追捕戲,期間張兆輝身手了得,儼如Superman般打橫抬住大漢,連智雯都連聲讚他勁!

此外,智雯將會跟「胡說八道會」姊妹胡定欣、胡蓓蔚、姚子羚、胡杏兒等,一同到澳洲為無綫拍攝特輯,智雯指上次一班人去旅行已是胡杏兒結婚前的台灣之旅,她謂:「都好期待,大家屆時都會傾吓心事,我哋會好好照顧杏兒,佢大住個肚我哋仲驚過佢」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!