網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月25日 星期二

遲咗俾like惹婚變疑雲 王浩信:估唔到搞成咁 __,王浩信,

遲咗俾like惹婚變疑雲王浩信:估唔到搞成咁娛樂要聞人夫王浩信則單拖現身,老婆陳自瑤(YoYo)雖然同公司卻沒有出席,最近有傳兩人的六年婚姻現暗湧,Y ...


遲咗俾like惹婚變疑雲

王浩信:估唔到搞成咁

娛樂要聞

人夫王浩信則單拖現身,老婆陳自瑤(YoYo)雖然同公司卻沒有出席,最近有傳兩人的六年婚姻現暗湧,YoYo在網上貼母女相,但老公卻沒有即時讚好,王浩信解釋:「我睇完都覺得唔好意思,好大鑊,估唔到遲咗畀like都會搞成咁。



人夫王浩信前晚否認和陳自瑤婚變,還在台上跟唐詩詠開心自拍。

我呢排拍戲好忙,少咗上網,我之後即刻畀番個like,YoYo都冇投訴,不過我都覺得幾好笑,都係一個提醒,多謝大家關心,我哋OK呀,只係我一向好少貼同囡囡啲相,始終做爹哋都唔想個女俾人睇蝕,而且佢都大個女喇!」

撰文:皓騫



早前陳自瑤在社交網晒母女合照,老公王浩信沒有讚好。資料圖片


鍾意就快D Share啦!