網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月25日 星期二

【獨家】沙律狗之報恩VS陳偉琪啜嘢誘仔 __,陳偉琪,

ECUP之戰!書展寫真戰即將完結,接力的動漫節於周五開始,繼續有大批索女「胸」降搶灘!有遊戲商使出絕招,推出「VR旅友」遊戲,玩家只要下載遊戲再戴上V ...


E CUP之戰!

書展寫真戰即將完結,接力的動漫節於周五開始,繼續有大批索女「胸」降搶灘!有遊戲商使出絕招,推出「VR旅友」遊戲,玩家只要下載遊戲再戴上VR眼鏡,就可與幾位宅男女神「沙律」張沛樂、簡淑兒、陳偉琪(Vicky)及索爆Model楊舒婷(Sadelle)旅行「拍拖」,玩法似足育成遊戲透過選擇識女仔!沙律及Vicky分別穿泳衣晒E Cup導彈炸爆鏡頭!

沙律的故事令人充滿暇想,大玩「狗之報恩」,她由狗變人報答男恩人,在泰國陪玩陪食陪游水,強晒33E胸器的沙律擺出一臉無辜樣,伏在男主人跨下問:「做咩收埋條骨頭?」令人想入非非!Vicky一樣唔嘢少,她扮演玩家的女同事到日本公幹,孤男寡女禁室培慾,其中一場玩家幻想戲,Vicky對鏡頭啜雪條再講挑逗說話,勢令玩家腦充血!

由早拍到晚冇得停

沙律受訪時表示參與這個Project因覺得劇情得意,要對着鏡頭當對方是男友,而要一個人對鏡頭做戲更是挑戰甚大,以天真表情說出「重口味」說話,最難是忍笑:「有啲挑逗男主角嘅對白其實幾搞笑,開頭幾難開口,但當你相信自己係一隻狗,就咩都講得出,我哋由早拍到晚冇停過,大家又熱又攰,為趕進度冇人笑,好期待睇番製成品,角色性格同我好唔同,希望大家唔好打我。(有冇為着泳衣Keep Fit?)冇呀!平時都有做運動嘅。」

Vicky發揮演技

Vicky表示以VR鏡拍攝是新嘗試,拍攝時大家要磨合一些時間,她又指故事內有喊戲,很高興有機會發揮演技,至於挑逗戲份,她說:「開頭有啲尷尬,但要演好角色就要豁出去!我覺得個Game唔係賣弄性感,裏面有人與人之間相處哲學,教到大家點同鍾意嘅女仔溝通。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!