掃呢頁CODE去手機

2017年7月7日 星期五

深水炸彈!高海寧唔識游水照拍落水戲 __,高海寧,

宅男們一遍哀鳴…藝人高海寧(高Ling)微露纖腰出席慈善活動,講到她在劇集《賭城群英會》穿三點式成為「深水炸彈」,對此她謂沒甚特別感覺:「劇情需要,去 ...


宅男們一遍哀鳴…

藝人高海寧(高Ling)微露纖腰出席慈善活動,講到她在劇集《賭城群英會》穿三點式成為「深水炸彈」,對此她謂沒甚特別感覺:「劇情需要,去到泳池着泳衣游水冇乜特別,唔好成日將focus擺喺我身材上面。(令人噴血?)反而自己覺得着泳衣着到有啲悶,已經冇乜新鮮感,希望大家留意其他方面,例如演技,唔好淨係睇身材。(你事前知唔知鏡頭會係咁影?)唔知,其實拍嗰日係最後一日拍攝,趕住太陽落山前拍晒,嗰陣係last幾個鏡頭快啲拍完,知道有水底鏡頭,但唔知出嚟效果係點,我都係出街先見到,仲要出街嗰日我喺日本睇唔到,係好多人send啲相嚟先見到『嘩,咁爆』。」

唔識游水照拍落水戲

問到可覺得公司經常着重其身材?她謂:「嚟緊唔會啦,拍緊《飛虎極戰》唔使。」問到緋聞男友鄧智偉可都不想她經常騷身材工作?她謂:「做嘢係自己決定,希望可以改變吓,嚟緊都選擇可能唔再着泳衣拍嘢。」問到可會不開心鏡頭特寫其胸部?她謂:「導演嘅選擇,我控制唔到。(但你可以say no?)你講可以揀唔着泳衣?係呀,所以嚟緊都考慮,但其實拍嗰陣都唔知咩事,因為我唔識游水,所以喺水底係瞇埋眼,用咩鏡頭就係導演話事,但我希望嚟緊選擇唔着泳衣。(泳衣騷都唔接?)其實好耐冇接,淨係接過一年。(好貴都唔接?)唔接。(緋聞男友唔畀你性感?)人會成長去第二個階段,後生可能show多啲身材,但依家想多啲轉變,性感太搶fo,好少人會睇到你努力。」另外,她亦強調不要再寫她逼婚:「寫到女仔好唔矜貴,希望尊重番我哋,同埋唔係事實。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!