掃呢頁CODE去手機

2017年7月7日 星期五

傳舒淇同馮德倫分居 經理人:冇咁嘅事 __,馮德倫,舒淇,

唔係真嘅?台灣女星舒淇去年九月與馮德倫於布拉格宣布閃婚,近年兩公婆都很少公開亮相,但舒淇都不時會寫微博同IG,讓大家知道她的近況,而今日有指舒淇同馮德 ...


唔係真嘅?

台灣女星舒淇去年九月與馮德倫於布拉格宣布閃婚,近年兩公婆都很少公開亮相,但舒淇都不時會寫微博同IG,讓大家知道她的近況,而今日有指舒淇同馮德倫因性格、脾氣問題以及生BB的取向出現分歧,因此爆出「鬧離婚」的消息。有指兩人正處於分居階段,並正草擬離婚協議書。

東網就此事致電舒淇經理人管小姐,她否認傳聞:「完全冇啲咁嘅事,多謝關心,啲人唔好咁黑心,成日傳呢啲嘢;舒淇有時喺IG或者Facebook留言,只係想抒發下自己一啲所見所聞,唔代表係指佢哋婚姻,佢哋好好,冇咁嘅事(指離婚)。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!