掃呢頁CODE去手機

2017年7月31日 星期一

港姐:自覺衰太平均 劉穎敏未決定去向 __,港姐,

劉穎敏受訪時,覺得自己衰太平均。12位入圍嘅候選香港小姐近日喺台灣進行外景拍攝,但今日就宣布有一位候選佳麗慘遭Foul出局,而最終不幸被Foul嘅就係 ...


劉穎敏受訪時,覺得自己衰太平均。

12位入圍嘅候選香港小姐近日喺台灣進行外景拍攝,但今日就宣布有一位候選佳麗慘遭Foul出局,而最終不幸被Foul嘅就係劉穎敏(Angela)。

Angela今晚喺社交網用英文寫下長文表達被淘汰嘅心情:「今日我意外在評判投票之下淘汰。我想感謝所有人的支持及好意-我被很多的愛而受寵若驚。我在這個難以置信的旅程中學懂很多,如演戲及跳舞,所以我好榮幸獲選為2017年香港小姐的12位參賽者。香港小姐絕對不是常見的選美會,而像是一個瘋癲狀態、連串訓練來增加自信心、學新技能與及在大壓力下演出。係呀,我仍會在節目上出現,好讓你們取笑我的差勁舞技。多謝TVB給予這個機會,我已完成我的夢想。」

而劉穎敏再次接受傳媒訪問時,坦言覺得自己不足之處是太平均,沒有一方面特別突出,說話方面亦是表現較差的一環,廣東話亦不好,有時問題都不能了解,但她指選香港小姐都好公平,每個女仔有同一機會,學到的都是一樣。問會否去食餐勁時,她謂:「我約晒佢哋,選完一齊去食薯條、炸雞,平時唔可以食嘅都食晒佢!(之後有何打算?返英國還是留港?)未知,兩個地方都好鍾意,英國有英國好,香港有香港好,睇吓有乜嘢畀我發展。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!