網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月2日 星期日

跟黃秋生搵食》西貢海南雞店老闆懇求挑機 秋生標準:咪Q嚟三星不入 __,秋生,黃秋生,

口味因人而異。不過黃秋生早前就炮轟某酒店出品的海南雞飯水準不佳,因而令到西貢一間海南雞店老闆,希望黃秋生可以大駕光臨試雞。不是白說。黃秋生就親身來到西 ...


口味因人而異。不過黃秋生早前就炮轟某酒店出品的海南雞飯水準不佳,因而令到西貢一間海南雞店老闆,希望黃秋生可以大駕光臨試雞。

不是白說。黃秋生就親身來到西貢這店,由雞、飯、醬三方面逐一點評。黃秋生還自訂了「咪Q嚟」標準,到底這間海南雞飯店,會否成為首間「咪Q嚟」餐廳呢?

金雞去骨海南雞專門店

地址:西貢福民路(食街)34號地鋪

電話:3488 9844

營業時間:星期一至日 11am-9pm

你都去過呢間食店?即上 https://goo.gl/Jdpbq2 留低你嘅食評!

想知最快最新飲食資訊?即like《飲食男女》Facebook!

www.facebook.com/eatandtravel

《飲食男女》網站:

http://etw.hk


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!