網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月12日 星期六

鬥智鬥力!晶女神2.0出奇謀爭寵 __,女神,

邊個最美貌與智慧並重呢?《東網Baby》強勢回歸同各位解暑﹗今個夏天東網巨星為大家炮製全新一輯《東網Baby索晒戲》,每集請來唔止一位水着索女進行大激 ...


邊個最美貌與智慧並重呢?

《東網Baby》強勢回歸同各位解暑﹗今個夏天東網巨星為大家炮製全新一輯《東網Baby索晒戲》,每集請來唔止一位水着索女進行大激鬥,鬥智又鬥力,睇完即時醒神唔索氣。

晶女郎向來樣靚身材正,來到2017年更進化至晶女郎2.0!今集請來最新一代的晶女郎,四位索女各具特色,「翻版方媛」王馨瑤的嗲功冧到暈、「翻版謝婷婷」韓昕怡型得來但傻更更、「巨胸阿嬌」桂晶晶擁35E上圍心胸廣闊、仲有王晶的秘密武器,sweet到爆燈、擁40吋長腿的「索腿Baby」邱意濃,堪稱是晶女郎中的王牌!

四位晶女郎樣靚身材正,唔知玩遊戲又醒唔醒?四人在節目中大激鬥,唔止考急才、智力,仲會考佢哋專注力,要邊唱歌邊數紅豆,又要鬥快飲汽水讀急口令。她們鬥智鬥力都係為咗爭取今集東網baby冠軍寶座,成為大眾寵兒,想知四位點樣惡鬥得來又搞笑?就要留意東網巨星喇!

邱意濃profile:

身高:1米72

年齡:27歲

三圍:33C、24、35

王馨瑤profile:

身高:1米67

年齡:25歲

三圍:33C、23、33

桂晶晶profile:

身高:1米65

年齡:27歲

三圍:35E、23、35

韓昕怡profile:

身高:1米70

年齡:27歲

三圍:36C、24、35

-------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片:

https://goo.gl/HTaMMr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!