網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月12日 星期六

【水蜜圖】36D黃文意瘦身不瘦胸一味靠捽 __,黃文意,

擁有最強Body!無綫新一代咪神黃文意(Mandy)擁有36D「導彈」上圍,其驕人身材令不少女士羨慕,但她卻不滿意微胖身形,故近日進行地獄式減肥,更於 ...


擁有最強Body!

無綫新一代咪神黃文意(Mandy)擁有36D「導彈」上圍,其驕人身材令不少女士羨慕,但她卻不滿意微胖身形,故近日進行地獄式減肥,更於短短兩星期激減15磅。問到減肥心得,Mandy透露:「最緊要唔好食消夜,盡量喺夜晚7點前食完晚飯,同埋食得均衡,再配合適量運動。(對依家嘅身形好滿意?)想再減多5磅,到時上鏡會靚好多。」

眼見Mandy清瘦不少,但上圍依然有料,果然得天獨厚!她亦大方分享瘦身不瘦胸的秘笈:「我覺得食療嘅效用唔大,反而每晚用天然嘅豐胸膏去按摩胸部會更有效,我仲會通淋巴,多啲按穴位有助豐胸。」

Profile:

姓名:黃文意(Mandy)

三圍:36D、25、36

身高:1米65

服裝:Nami

化妝及髮型:Dermocal


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!