網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月21日 星期一

【歌酬做禮金】舊年結婚今年做埋老爺 54歲鄭敬基:係我嘅福氣 __,鄭敬基,

今年54歲嘅鄭敬基(Joe),舊年迎娶細自己19歲嘅教友Angie,雖然年齡有差距,不過天生童顏嘅Joe,拍埋嫩妻身邊,依然好合襯。做完新郎哥,Joe ...


今年54歲嘅鄭敬基(Joe),舊年迎娶細自己19歲嘅教友Angie,雖然年齡有差距,不過天生童顏嘅Joe,拍埋嫩妻身邊,依然好合襯。做完新郎哥,Joe喜事接踵而嚟,先係今年3月,26歲囝囝鄭家揚Jonathan,喺悉尼大學碩士畢業,Joe到當地同囝囝影畢業相。到多倫多時間8月20日,Joe更加榮升做新老爺,Jonathan迎娶任職音樂治療師嘅女友Candice,Joe同太太當然有飛過去飲呢杯新抱茶。而咁啱呢兩日,Joe喺美國紐約登台,所以就將全數6位數字嘅歌酬,送畀阿仔當賀禮。喺當地時間20日早上,一對新人先進行斟茶儀式,Joe同老婆Angie,前妻同現任丈夫,以及新娘父母都有在場。而Joe就一反轉統,唔使一對新人跪低斟茶。完成儀式後,佢哋就喺當地一間教堂行禮。到晚上,新人同一眾親友、教友就到一間西式宴會廳舉行晚宴。榮升老爺嘅鄭敬基,今早越洋回覆《蘋果》時,就話飲呢杯新抱茶時,自己心情難以形容。Joe表示:「阿仔斟茶嗰一刻,中間真係會諗起好多佢嘅成長片段,本身有好多嘢想同佢講,例如將來佢點待人處事啦,點樣對太太啦,不過其實係唔使講,因為當中已經充滿住祝福,充滿主嘅平安,所以覺得呢一份係超乎想像嘅禮物,今日終於收到。以前喺多倫多生活,睇住阿仔成長,結果佢係一個好正義,好有分寸嘅男孩子,識到一位好好嘅太太,係佢嘅福氣,亦係我嘅福氣。」

Joe喺加拿大時間8月20日榮升做老爺。 一對新人一反傳統,唔使跪低斟茶。
飲完茶, Joe即感動攬實阿仔。 之後Jonathan同老婆喺教堂行禮。 Joe同太太Angie
婚後,Jonathan會同太太Candice去西班牙度蜜月。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!