網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月13日 星期日

爆乳行婚紗騷 鄧月平仆親勁論盡 __,鄧月平,

嘩!小心啲!藝人鄧月平(Larine)為「第88屆香港結婚節暨秋日婚紗展」擔任模特兒,總共穿上九套婚紗,示範第一套立即性感登場,大騷事業線。Larin ...


嘩!小心啲!

藝人鄧月平(Larine)為「第88屆香港結婚節暨秋日婚紗展」擔任模特兒,總共穿上九套婚紗,示範第一套立即性感登場,大騷事業線。Larine在穿着第三套婚紗行到台的中間位置時,不慎摔倒險些仆在地上。Larine坦言沒想到一套看似簡單的婚紗內裏有大量紗布,而且很重,加上台上很跣,所以不小心跌倒,但她認為表現已經比想像中好,希望大家多多包涵。而Larine穿上一對15cm高踭鞋行騷,她說:「呢對係跳舞嗰對鞋嚟,我覺得幾舒服。」

靠天才波

今次是Larine第一次行婚紗騷,問到為何開頭好似唔識笑?她說:「有參考過啲Model行騷個樣都係好Cool,行到出去個職員示意叫番我笑。(練咗幾耐?)好彩之前在《美選D.n.A》時有訓練過行騷,如果唔係會仲蝦碌。」Larine表示是次打天才波,但有試過穿平底鞋踩上台,後悔沒有穿高踭鞋踩一次。

揀啱就結婚

此外,Larine表示喜歡行婚紗騷,她說:「因為未有耐結婚,過吓癮都好,同埋我覺得其他Model好專業,大家都係第一次着高踭鞋踩台,但都企得好穩,好值得學習。(怕唔怕相對其他Model身高輸蝕?)我覺得行Catwalk可以展現到Model唔同嘅性格,日本都有好多身形唔高嘅Model,最緊要有自信。」

Larine又未有因穿上婚紗而特別想結婚,她說:「我唔係一個想拍好多拖嘅人,有時間想慢慢揀定一個就拍拖結婚。(有冇拍拖?)依家單身。(前香港拳王杜恒霖呢?)只係朋友關係。」她透露自己的揀偶條件是想對方專一。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!