網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月14日 星期一

【反擊侮辱】堅持餵母乳 __,

【反擊侮辱】堅持餵母乳娛樂要聞官恩娜於15年10月誕下兒子,堅持餵哺人奶的她,曾於社交網貼餵人奶溫馨相片分享母乳的好處,更留言反擊「奶粉擁躉」:「郁啲 ...


【反擊侮辱】堅持餵母乳

娛樂要聞


官恩娜於15年10月誕下兒子,堅持餵哺人奶的她,曾於社交網貼餵人奶溫馨相片分享母乳的好處,更留言反擊「奶粉擁躉」:「郁啲就叫你補奶粉!同你講佢湊咗幾十年BB,等你唔敢唔信佢!我認為佢哋係一班完全冇餵哺母乳知識嘅危險人物!」

去年Ella更自揭曾在香港某五星級洒店,因找不到育嬰室改到女更衣室餵母乳,怎知遇到中年婦侮辱,故意在其兒子頭上大聲敲打電話,又大罵有人餵人奶,令兒子受驚嚎哭,Ella留言:「餵母乳無罪。」不少網民留言力撐。親力親為湊仔的Ella,更試過去旅行時帶兒子在街頭賣唱,一解唱歌癮。


鍾意就快D Share啦!