網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月20日 星期日

胸大有腦!湯沛宜許珮榆美貌與智慧並重 __,許珮榆,

Diva(左)同ToTo身材一樣咁好。《東網Baby》強勢回歸同各位解暑!今個夏天東網巨星為大家炮製全新一輯《東網Baby索晒戲》,每集請來水着索女進 ...


Diva(左)同ToTo身材一樣咁好。

《東網Baby》強勢回歸同各位解暑!今個夏天東網巨星為大家炮製全新一輯《東網Baby索晒戲》,每集請來水着索女進行大激鬥,刺激過癮又夠Fun!

今集嘉賓係同樣曾參加ViuTV選美節目、同樣索爆的湯沛宜(ToTo)和許珮榆(Diva),ToTo擁有34E勁Fit身形,充滿運動健康美,Diva則有32D上圍,皮膚白滑,一雙大眼更是電力十足!

今次節目就考兩人是否美貌與智慧並重,熱身遊戲先要擺出多個配合唔同情景嘅表情,兩人要交戲又要保持索樣,實在唔容易!之後就到三個測試急才及智慧嘅遊戲,考驗一心二用嘅能力,真係反應慢啲都唔掂!

賽果最後竟然非常一面倒,令人意想不到,究竟邊個係大輸家,玩遊戲過程又有幾爆笑?記得黐實東網巨星

Profile

湯沛宜(ToTo)

年齡:26歲

三圍:34E、24、34

身高:1米65

許珮榆(Diva)

年齡:26歲

三圍:32D、25、35

身高:1米64

-------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片:

https://goo.gl/GzfL2T


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!