網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月20日 星期日

【add即時.尚】有錢都有禮貌 甘比彩妝 serum連環多謝 __,甘比,

甘比和大劉結婚後,成為香港女首富,不過劉太平日生活依然以家庭為主,陪大劉出入及湊一對仔女,非常低調。甘比的ig都不時有更新,不過極少有家庭相,主要po ...


甘比和大劉結婚後,成為香港女首富,不過劉太平日生活依然以家庭為主,陪大劉出入及湊一對仔女,非常低調。甘比的ig都不時有更新,不過極少有家庭相,主要post都是各式美味甜點、各方品牌送的VIP禮物等。她昨日連環post了幾張新相,包括下月先推出的Clarins Double Serum精華素、全套Jil Stuart彩妝系列等,身家多多的甘比,依然為禮物逐一換上不同的wallpaper,相當有禮有心思。

甘比昨日連環po相,收到多個美妝用品,如刻了她名字的Clarins 新double serum。 Jil Stuart彩妝系列,背景有劉太最愛Pingu公仔。
大劉和甘比早前拖手仔去林建岳生日宴。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!