網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月20日 星期日

陳展鵬笑思覺失調 單文柔:有啲誇張 __,陳展鵬,展鵬,單文柔,陳展,

單文柔話有啲誇張。陳展鵬對「鵬柔戀」不再避忌,單文柔接受東網訪問時,亦不左閃右避直言與男方相處開心,她謂:「我同佢相處係正面同開心嘅,一向對感情都低調 ...


單文柔話有啲誇張。

陳展鵬對「鵬柔戀」不再避忌,單文柔接受東網訪問時,亦不左閃右避直言與男方相處開心,她謂:「我同佢相處係正面同開心嘅,一向對感情都低調,亦有自己嘅想法同自己嘅一套,唔想太高調有壓力。」

對於陳展鵬指她因怕被追訪導致出現有些思覺失調,單文柔則笑指陳展鵬用詞誇張:「佢講笑啫,思覺失調有啲誇張,係有時畀人跟,自己又唔醒目,畀人跟咗好耐都唔知,最驚啲醜怪、唔靚嘅相,又擔心影完相唔知寫乜嘢,都有小小壓力,雖然我過嘅都係普通人嘅生活,但都會有啲擔心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!