網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月20日 星期日

無綫小生變港姐殺手 陳展鵬盡顯柔情:合得嚟開心 __,無綫,陳展鵬,展鵬,陳展,港姐,

陳展鵬大方講與單文柔的戀情,強調一直沒刻意將感情低調。
無綫小生變港姐殺手陳展鵬盡顯柔情:合得嚟開心陳展鵬與袁偉豪兩位無綫小生齊齊變身「港姐殺手」,陳展鵬接受專訪提到女友單文柔,甜在心並為「護花」費盡心思, ...


無綫小生變港姐殺手 陳展鵬盡顯柔情:合得嚟開心

陳展鵬與袁偉豪兩位無綫小生齊齊變身「港姐殺手」,陳展鵬接受專訪提到女友單文柔,甜在心並為「護花」費盡心思,又以「幾好」形容目前的感情生活,看來跟單文柔的感情已漸趨穩定。另一邊廂,袁偉豪亦公開認愛,承認與張寶兒拍拖,還指自己未過試用期!陳展鵬、袁偉豪齊擁港姐女友,亦即意味無綫又少兩個男神筍盤!

陳展鵬拍無綫劇《城寨英雄》後,被觀眾「認定」跟胡定欣是一對,但緣分往往很奇妙,途中竟殺出曾選港姐的單文柔,令大眾反應唔切兼跌到一地眼鏡碎!起初粉絲對展鵬這位「新歡」未能接受,但正所謂你有你鬧,我有我愛,早前趁無綫活動更雙雙接受訪問,以行動證明戀情並未動搖!

「要保障對方」

日前陳展鵬接受本報專訪,提起女友單文柔,他亦冇避忌,坦言從沒刻意低調感情事,只是不想在不適當時候提起:「有時未必咁合適,無喇喇半版(娛樂新聞)係佢(單文柔),好奇怪,可能觀眾鍾意睇。有時覺得男人投入工作,唔好擺咁多兒女私情,公司活動冇咩所謂,各有各開心!」問到何時公開認愛?陳展鵬「護花」有自己一套想法:「唔在乎認唔認,要保障對方,認拍拖、結婚唔難,係時間性啱唔啱,開心當然好開心,唔開心亦會受到好多壓力,呢啲就算分開咗都仲要承受,我係成熟男人,總之合得嚟開心就自然係,時間證明一切。」現在感情生活如何?他笑着說:「幾好,冇乜特別」單文柔是否結婚對象?他笑謂:「唔好咁心急,急過我,等大家相處了解吓先!」

劇集《同盟》正在熱播,陳展鵬與胡定欣這對螢幕情侶經常在劇中打情罵俏,因此緋聞又被翻炒,展鵬也感無奈:「冇法,惟有順住去,其實好多演員喺劇度付出好多,但每次報紙都係出現定欣、山聰、我呢啲,又會出咗啲冇參與套劇嘅演員新聞,我諗監製都未必鍾意。(接受每次被問感情事?)冇所謂,只要唔好令大家尷尬,私下問乜都得,你問乜都會答,但要睇場合,希望大家有個平衡。」

同定欣默契滿分

談到前緋聞女友胡定欣,展鵬不諱言雙方默契已到達毋須多講的地步,憑一個眼神便知道對方所想,更謂:「我哋可以喺特定空間發揮到好多嘢,咁多個拍檔中,暫時只有定欣可以做到咁樣,至少呢個圈入面,冇女仔可以有佢咁嘅體能。劇入面佢打得好甘,記得拍之前一齊跟教練操體能,定欣玩嘅重量係同男仔差唔多,所以畀佢打一巴都幾係嘢!」

單文柔被跟感憂慮

單文柔被問到陳展鵬對戀情不再避忌,她說:「我同佢相處係正面同開心,一向對感情低調,亦有自己想法同自己一套,唔想太高調有壓力。」提到陳展鵬指她因怕被追訪以致出現思覺失調,單文柔笑指:「佢講笑啫,思覺失調有啲誇張,係有時畀人跟,自己又唔醒目,畀人跟咗好耐都唔知,最驚啲醜怪、唔靚嘅相,又擔心影完唔知寫乜嘢,雖然我過嘅係普通人生活,但都有啲擔心。」

文:影視組

攝:黎志輝


鍾意就快D Share啦!