網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月5日 星期六

溫拿第一人!陳友添孫百日宴眾星到賀 __,陳友,溫拿,

陳友個樣甜到漏。藝人陳友兒子、曾參選港男的陳良韋(Larry)弄璋之喜為BB舉行百日宴,不少圈中好友包括譚詠麟、鍾鎮濤、彭健新、李治廷及陳曼娜等紛紛亮 ...


陳友個樣甜到漏。

藝人陳友兒子、曾參選港男的陳良韋(Larry)弄璋之喜為BB舉行百日宴,不少圈中好友包括譚詠麟、鍾鎮濤、彭健新、李治廷及陳曼娜等紛紛亮相,賀陳友抱孫,場面相當熱鬧,而陳曼娜更將相關相片上載到社交網站,且留言:「好友陳友添孫之喜!可喜可賀!」

其實Larry早年曾效法父親加入娛樂圈工作,參選香港先生後簽約無綫,又曾拍攝電影《十七歲的天空》,後來退出娛樂圈返回美國發展,於當地有自己生意的他陪太太返港生B,暫未定何時離開香港!他接受電話訪問說:「我做爸爸梗係好高興、好緊張啦,BB呢幾個月嚟好健康,又唔係好扭計,我已經好感恩嘞。(囝囝叫乜名?中文名?)Tyler,我哋通常都係咁叫佢,呢個名係我哋一家人有商有量幫佢改嘅。依家我哋同我爸爸媽媽一齊住,佢哋好忙,要掛住湊孫呀,佢哋爺孫關係真係好close。(好多uncle嚟賀你喎。)係呀,大家都好有心,不過因為太夜嘞,所以到依家我都未拆大家送畀BB嘅禮物,總之多謝啦。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!