網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月5日 星期六

枯樹聚陰氣宜擺銅製麒麟化解 __,

枯樹聚陰氣宜擺銅製麒麟化解

枯樹聚陰氣宜擺銅製麒麟化解對於岑日珈舊屋露台前的枯樹,堪輿學家陳子才表示枯樹代表陰氣及死氣:「如果棵樹係因為年紀大而枯咗,代表有陰靈聚集,而呢棵明顯係 ...


對於岑日珈舊屋露台前的枯樹,堪輿學家陳子才表示枯樹代表陰氣及死氣:「如果棵樹係因為年紀大而枯咗,代表有陰靈聚集,而呢棵明顯係比其他冇咁綠同多葉,同埋棵樹驟眼睇好似個人擘大個口,好驚訝咁,所以係唔安寧o架,住喺度嘅人望住佢,精神情緒出現困擾係唔出奇。」

講到岑日珈於屋內放了擺設改善風水,陳子才說:「似係一對石獅子,但問題呢隻獅子太細隻,同埋用玉石做,玉石屬土,木剋土,隻獅子太細隻,根本頂唔住。如果係我會擺對銅製嘅麒麟,同埋要大隻少少,因為銅屬金,金剋木。」而除了擺放用銅製的麒麟化解外,陳子才表示亦可種高身植物、拜神,以及在對正枯樹的有利位置擺放不開蓋葫蘆。


鍾意就快D Share啦!