網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月5日 星期六

【如果出事】陳奕迅講明養起蘇永康個仔 __,蘇永康,陳奕迅,

好兄弟!歌手蘇永康接受電台訪問,講到榮升爸爸,他表示會教BB先講媽咪:「因為知道佢想聽,雖然佢冇講,但我睇得出。」問到做了人父後有何不同?他表示:「生 ...


好兄弟!

歌手蘇永康接受電台訪問,講到榮升爸爸,他表示會教BB先講媽咪:「因為知道佢想聽,雖然佢冇講,但我睇得出。」問到做了人父後有何不同?他表示:「生活正常咗,有時太太夜啲send嚟嘅message我已經冇睇,因為已經瞓着咗,同埋會變得黐家,但黐得耐就會想逃走吓,有時有一、兩日得閒,太太唔喺香港,我會抽時間去東京買嘢,但好放心,因為屋企有偉大嘅軍隊照顧BB,就係我媽咪同外母。」

蘇永康又謂現時三個多月的BB開始識扭計:「用同一個動作抱佢會喊,嗰日百日宴真係佩服黃子華,我抱個B喊,佢就話BB唔想對住後面,於是佢就抱起個B,等佢向住人群,跟住BB即刻唔喊,所以男神即是男神。」他亦謂未生時已跟子華講上契:「咁啱嗰陣佢出國,仲話諗要買咩畀BB,同埋杜如風都好認真,BB出世第二日就即刻去傳統金鋪買金筷子金碗上契,但最好笑嘅都係陳奕迅,佢話『唔使搞咁多嘢,唔通你將來出咗咩事,我會唔照顧你個仔咩』。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!