掃呢頁CODE去手機

2017年8月23日 星期三

推出兩線短劇陸永「四眼沙僧」夠破格 __,陸永,

陳志健每次要花四粒鐘化妝,少啲耐性都唔得。
推出兩線短劇陸永「四眼沙僧」夠破格除了推出創意直播節目外,bigbigchannel於9月初還推出為時15分鐘的兩線劇集,分別是由江美儀、組合農夫的陸 ...


推出兩線短劇陸永「四眼沙僧」夠破格

除了推出創意直播節目外,big big channel於9月初還推出為時15分鐘的兩線劇集,分別是由江美儀、組合農夫的陸永及C君主演的《西遊記》,以及張曦雯、鄧佩儀與陳志健等主演的《降魔的番外篇—首部曲》,題材比傳統電視台的內容較天馬行空,故角色造型上都破格出位!陸永於《西》劇中飾演的沙僧竟是戴眼鏡,講述他犯天條被貶落凡間之事。

另一套大玩特技化妝的《降》劇,演員曦雯與佩儀拍得大叫過癮,而演魔頭的陳志健坦言拍攝過程絕不簡單:「我飾演一個由張曦雯召喚出嚟消滅世界嘅魔頭,試造型都試咗八個鐘,每次拍時又要化成四個鐘頭妝。(造型煞食?)我未試過演魔頭,嗰身盔甲重30磅,冇中暑係好好彩,但辛苦係值得,好期待觀眾嘅反應!」

此外,bbc着眼年輕人有興趣的事物,如現正於台灣舉行的世界大學生運動會,有70多位香港大學生參加,期間bbc亦緊貼報道他們參賽的趣事及感受。

陸永破格戴眼鏡扮沙僧,真係前無古人,而C君的豬八戒造型亦趣致。
  • 陸永破格戴眼鏡扮沙僧,真係前無古人,而C君的豬八戒造型亦趣致。
張曦雯(左)與鄧佩儀飾演魔女,造型夠特別。
  • 張曦雯(左)與鄧佩儀飾演魔女,造型夠特別。

鍾意就快D Share啦!