掃呢頁CODE去手機

2017年8月23日 星期三

劉佩玥否認同翟威廉過夜:有啲離譜! __,劉佩玥,翟威廉,

講到咁,態度真係好堅定!藝人劉佩玥(Moon)一向緋聞多多,最近就有傳她向翟威廉(William)埋手,趁住與William一齊為無綫bigbigch ...


講到咁,態度真係好堅定!

藝人劉佩玥(Moon)一向緋聞多多,最近就有傳她向翟威廉(William)埋手,趁住與William一齊為無綫big big channel開Live,收對方做「兵」!最誇張是有指兩人合作拍攝新劇《跳躍生命線》時亦公然「打情罵俏」,不但一包飲品兩份啜交換口水,拍攝完畢更隨男方返屋企。 自認男仔頭share飲品冇特別 對此,Moon即指自己貪方便兼天氣熱之故才飲William口水尾:「一日要跑三五七個Location,飲啖嘢又要繼續努力拍攝。我男仔頭,樣樣嘢都冇乜所謂,最驚係工作時麻煩其他人。Roll機前總唔能夠時時麻煩其他工作人員幫我拎飲品,所以Share咗佢咪搞掂囉!哈哈,其實冇咩特別。(你哋喺劇好多身體接觸?好多冇底線嘅激烈場面?)我有劇本喺手,但搵極都搵唔到有人哋講嘅更激場面。」 斬釘截鐵否認過夜 提到她被指隨William返家,她即斬釘截鐵否認:「有啲離譜,我哋夾歌同打機,同觀眾開心交流,通常夜晚10點到12點開Live後,一班人食嘢吹水檢討番個Live,有時可能傾晏咗,但我絕對冇過夜。失實嘅言論唔會影響我心情,但希望唔好影響到我身邊嘅人,尤其係我嘅家人。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!