掃呢頁CODE去手機

2017年8月23日 星期三

澳門大停電 吳若希爆囡囡唔識驚 __,吳若希,

吳若希仲爆囡囡好開心。手吳若希(Jinny)今年4月23日為澳門男友Alex誕下寶貝女淼淼(Giselle),跟隨男友定居澳門,當地今日受颱風影響大停 ...


吳若希仲爆囡囡好開心。

手吳若希(Jinny)今年4月23日為澳門男友Alex誕下寶貝女淼淼(Giselle),跟隨男友定居澳門,當地今日受颱風影響大停電,不少高樓大廈爆玻璃,Jinny透過電話報平安,她說:「係停咗2、3個鐘頭電,冇得開冷氣,又唔可以開窗,朝早啲風勁大,都驚個女被嚇醒,點知佢已經喺廳度玩緊。」Jinny表示因為停電搞到網絡一度停頓,她說:「網絡好慢,所以收唔到資訊,仲有消息話會停水,即刻同工人姐姐用桶裝水。」

問到4個月大的Giselle有否被颱台嚇倒?Jinny說:「冇喎,佢好開心。」問到家中的玻璃窗有否被吹爛?Jinny說:「冇,不過見到對面啲單位有爆玻璃窗,反而Alex寫字樓玻璃窗被吹爆,好彩文件同電腦冇事,不幸中之大幸。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!