網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月7日 星期一

翠如變未來戰士 狠撇楠臣 __,翠如,未來戰士,黃翠如,

黃翠如獲欽點加盟《超》劇,但她竟拒與男友蕭正楠演情侶!
翠如變未來戰士狠撇楠臣「超時空三傻」蕭正楠、曹永廉與何廣沛於無綫劇《超時空男臣》大放笑彈,播出以來叫好叫座,無綫有意乘勝追擊開拍續集,構思加入由黃翠如 ...


翠如變未來戰士 狠撇楠臣

「超時空三傻」蕭正楠、曹永廉與何廣沛於無綫劇《超時空男臣》大放笑彈,播出以來叫好叫座,無綫有意乘勝追擊開拍續集,構思加入由黃翠如演出的未來機械人與三傻齊齊返回古代!不過,翠如今次未能如過往般與蕭正楠「奉旨親熱」,受訪時揚言要跟曹永廉談情。

由演員蕭正楠(Edwin)、曹永廉(阿廉)、何廣沛、田蕊妮等主演的穿越劇《超時空男臣》口碑不俗,首集平均收視25點,最高更有27點(逾175萬觀眾收看),第二周收視錄得25.8點,逾167萬觀眾追看。劇中三位「男臣」由明朝穿越到現今香港尋找王君馨飾演的太子妃,因要適應現代人生活而鬧出不少笑話。雖然劇集被指抄襲韓劇,但依然無損追看熱潮,有內地網民更留言指睇到「無法自拔」,可見劇集相當受歡迎。

情侶變父女

《超》劇播出三周好評如潮,贏盡口碑加上有好成績,有消息指無綫將開拍續集,繼續玩穿越時空,但改由現代返回古代。記者向監製羅永賢求證,他承認有此打算:「依家認真考慮緊,續集初步構思係講三位男臣由現代返到明朝又習唔習慣呢?因為時空交錯,佢哋嘅歷史又係咪改寫呢?重要嘅係三傻仲會帶埋『大小姐』田蕊妮同『二小姐』朱晨麗一齊,兩女返古代又會唔會習慣呢?真係好多空間可以發揮!」為加強續集新鮮感,羅永賢透露正設計一個來自2030年的未來機械人角色,與「三傻」一齊返回明朝,並屬意由黃翠如擔任。不過,身為蕭正楠女友的翠如卻未能在續集中「奉旨談情」,反而演父女,羅永賢說:「情侶喺戲中又談情未必好睇,我可能會寫佢做阿蕭個囡或者阿廉個囡。」

  • 放大圖片
曹永廉(左起)、蕭正楠與何廣沛合力放笑彈搶高收視,更有望拍續集。
  • 曹永廉(左起)、蕭正楠與何廣沛合力放笑彈搶高收視,更有望拍續集。
田蕊妮(右)與朱晨麗陪「三傻」返古代,冇得再做「港女」。
  • 田蕊妮(右)與朱晨麗陪「三傻」返古代,冇得再做「港女」。

向監製抓撈

獲監製「欽點」做未來人的翠如,直言未收到有關消息,但反傳統要跟阿廉演談情戲:「咁搞笑?係咪真o架?係嘅話梗係覺得好好玩呢套劇好好睇,同埋我聽講拍呢套劇嘅過程好開心。(男友講過唔想你跟阿廉有咀戲?)哈哈!唔知係咪真,係先算我最希望同阿廉有感情戲!」至於Edwin得聞開拍續集,受訪時大表興奮:「個劇名有男臣(神),即係要有女神(臣)(開續集喎?)Marco(監製)終於度到條橋就係女版機械人返嚟明朝搵我哋三個明朝嘅男臣(神),呢條橋好好!希望監製搵番我」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!