網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月7日 星期一

徐嬌廿歲生日孖好友開P晒超長腿 __,徐嬌,

唔經唔覺徐嬌已經20歲喇!內地女星徐嬌日前(8月5日)20歲生日,佢喺2006年8月被周星馳選中參與電影《長江七號》演出,當年得9歲嘅佢喺戲中反串做男 ...


唔經唔覺徐嬌已經20歲喇!

內地女星徐嬌日前(8月5日)20歲生日,佢喺2006年8月被周星馳選中參與電影《長江七號》演出,當年得9歲嘅佢喺戲中反串做男仔,相當可愛,估唔到眨吓眼已經亭亭玉立!

徐嬌喺社交網上載多張同朋友仔開泳池派對嘅相,現場仲有「20」字樣嘅氣球,徐嬌以紅色連身超短裙上陣,睇落有少少似泳衣,令佢展現出一雙超長腿,少女味十足,同當年嘅小童星形象可謂判若兩人,佢仲興奮留言話:「時差黨的福利【喵喵】可以過兩天生日~哈哈~美國時間的8月5日(昨天),小區裏的泳池燒烤趴,最難忘的夏夜 最肆意的青春」雙十年華真好!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!