網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月19日 星期六

陸永:陸永太太吐苦水:希望老竇似番個人 __,陸永,

陸永太太Reina為父親嘅事感到困擾。藝人陸永太太Reina(陳莉娜),向來與父親關係疏離,連父親節亦只上載母親的照片,並留言暗示家中多年來母兼父職。 ...


陸永太太Reina為父親嘅事感到困擾。

藝人陸永太太Reina(陳莉娜),向來與父親關係疏離,連父親節亦只上載母親的照片,並留言暗示家中多年來母兼父職。她近日連番在Instagram(IG)吐苦水,留言指最近為父親欠債的事感到困擾,期間不停受到收數佬滋擾,不少網民和朋友都留言安慰她,指她有個好老公,她在IG留言:「『搞到啲仔女冇所謂,但係唔好畀我條女知就得!』有幾多個爸爸可以講出呢啲說話?」較早前,她亦在IG表示羨慕別人有個好爸爸:「陸生(陸永)會提醒我,我有個好好嘅老公!#點解我有個咁不負責任嘅老竇#從來冇奢望姓李只希望個老竇似番個人!」似乎今次事情令Reina忍無可忍,決定要與父親劃清界線。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!