網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月19日 星期六

【缺席宣傳理由係「冇人通知我」】袁詠儀踢爆成龍真嬲豬:大哥入咗我數 __,成龍,袁詠儀,

成龍同袁詠儀破冰,袁詠儀喺微博貼合照並寫道:「外間一直傳言,我是讓成龍大哥生氣的女星,昨晚感謝在曾志偉先生的安排下,終於知道真相,謝謝,成龍大哥對我不 ...


成龍同袁詠儀破冰,袁詠儀喺微博貼合照並寫道:「外間一直傳言,我是讓成龍大哥生氣的女星,昨晚感謝在曾志偉先生的安排下,終於知道真相,謝謝,成龍大哥對我不計前嫌,原來很久前還為我製作了一些禮物,真的很感動!大哥!謝謝你!我會繼續做一個好演員!」咁,即係袁詠儀都唔知成龍嬲佢乜嘢……《蘋果》記者打俾袁詠儀了解,佢話:「我兩年前喺大陸做嘢,聽到傳媒講大哥嬲咗我,我唔知點解,一直擺喺心度,想搵機會向大哥問清楚究竟佢嬲乜嘢,但一直冇機會。直到曾志偉想搵Chilam(張智霖)開會,佢同阿姐汪明荃組織個協會,幫喺大陸做嘢嘅幕前幕後,我老公因為要開工去唔到,我就問志偉我可唔可以嚟,等我親口問大哥當年究竟發生乜嘢。」對於有傳當年拍《霹靂火》期間耍大牌所以激嬲成龍,袁詠儀話:「唔係,係之後電影後期做宣傳,我冇出現到,因為我都唔知,冇人通知我,但大哥就入咗我數。不過當年大哥冇話封殺我,如果佢封殺我,我之後都冇可能簽俾嘉禾啦。依家同大哥講清楚,大家都冇嘢啦。」

靚靚話當年電影後期宣傳時,冇人通知過佢。 靚靚經過志偉嘅幫忙,今日終於同大哥破冰。(微博圖片) (微博圖片)
當年宣傳,真係唔見靚靚喎!(資料圖片) (資料圖片) (資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!