掃呢頁CODE去手機

2017年8月17日 星期四

唔理靚靚反對  Chilam培育魔童做電競高手 [壹週刊 - 1432] __,魔童,張智霖,Chilam,袁詠儀,靚靚,王維基,M1,

同你吟一吟唔理靚靚反對 Chilam培育魔童做電競高手最近袁詠儀(靚靚)出席活動時就大爆今年十歲嘅囝囝張慕童(魔童)想做打機達人,不過嚴媽就講到明讀書 ...


同你吟一吟

唔理靚靚反對  Chilam培育魔童做電競高手

最近袁詠儀(靚靚)出席活動時就大爆今年十歲嘅囝囝張慕童(魔童)想做打機達人,不過嚴媽就講到明讀書第/,好彩老豆 Chilam最知阿仔心意,早排趁住放暑假,即撇低老婆帶囝囝同佢個表兄弟去灣仔電腦廣場揀電子遊戲,其間兩父子踎地搭膊頭慢慢研究, friend過打 band!

一行三人買完 game直踩去便利店歎「思樂冰」,臨開車走人,遇上 fans𢱑合照,平日冇托手踭嘅 Chilam笑晒 say no,無非都係唔想魔童呆等,呢個廿四孝型爸認真唔話得!

魔童得嗰 11歲,綠燈過馬路, Chilam拖到實。

Chilam兩仔爺,不論揀 game定行街都搭晒膊頭, friend到震。

Fans𥄫到偶像要求合照, Chilam忙住湊仔,笑笑口拒絕。

撰文:八珍

攝影、攝錄:蕭敬漁、森美、李溢敏


鍾意就快D Share啦!