掃呢頁CODE去手機

2017年8月17日 星期四

【獨家】孖八両仔淺水灣賣萌影相 八両金執到全新Gucci:脹卜卜 __,八両仔,八両金,葉小霆,

常識題:阿強喺地下執到100蚊,交俾警察處理,請問佢係:1.路不拾遺2.拾遺不報一秒作答。Time'sup。路不拾遺係美德,拾遺不報卻屬刑事罪。唔信可 ...


常識題:阿強喺地下執到100蚊,交俾警察處理,請問佢係:

1.路不拾遺

2.拾遺不報一秒作答。Time's up。路不拾遺係美德,拾遺不報卻屬刑事罪。唔信可以問八両金。現年63歲嘅八両金(原名葉競生),成日都粗金鏈雪茄look現身,原來佢真人絕對唔係好似金鏈或雪茄咁粗心。日前大約傍晚6點幾,見到八両金孖住「八両仔」葉小霆(Jacky)出動,一黑一白父子look「拍拖拖」,仲浪漫到去淺水灣行沙灘。最初兩人其實係喺沙灘附近嘅商場涼冷氣,企喺落地玻璃係咁向外望,八両金就好似遊客咁拎手機影影影,唔知係影窗外靚女定係風景,八両仔就撓埋雙手,跟住老竇後面。曾被指同歌手方皓玟撞樣嘅八両仔,繼續佢至愛「港版MJ」打扮,一頭金毛紮成cute cute小辮,室內仍堅持戴黑超chok住擺甫,星味勁過老竇。八両金影咗一陣,咦,發現咗個巨大波波池———唔好諗衰嘢,係真係真係有波波嘅波波池。除咗有波仔,仲有吹氣甜筒同甜圈,兩仔爺童心未泯,輪流除鞋踩入波波池玩………又拎起吹氣甜筒互影。影完後,八両金突然揮揮手,以為佢撞到熟人,原來係軍裝警。睇真啲,見佢將一個黑色小皮包,遞俾軍裝警。軍裝打開檢查,拎咗好多好多紙皮出嚟,好似變魔術咁……好明顯,呢個係一個新包包。原來八両金執到一個冇人認領黑皮包,於是報警,兩父子即場俾口供,搞咗一輪。路不拾遺嘅八両金,涼完冷氣,就同八両仔漫步深水灣,好不浪漫。食慣粗嘢嘅八両金一行出商場門口已急不及待抽番兩口。喂,沙灘係禁煙喎!兩仔爺行咗陣,當時雖然收咗陽光,但天氣仍然翳悶,父子行到身水身汗,一去到深水灣就急不及待搵廁所放水,跟住好快就唔見咗踪影,估計係上咗的士。八両金路不拾遺《蘋果》今日打畀佢,佢就話:「係呀,嗰日我見到有啲遊客,似係日本人,佢哋咿咿哦哦講嘢,跟住走咗,漏低咗黑皮包,我執到,發現佢係『箍治』(Gucci),名牌嘛,又脹卜卜,我擔心遊客會失咗證件,又唔敢打開,所以交畀警方,希望失主搵得番。」八両金仲話其實係囝囝先發現失物,問佢點處置,父子商量後決定報警。問八両金點解去去淺水灣?佢話:「我有時間就會同囝囝入去睇吓海,靜靜哋睇吓大自然。」八両金又話專登步行去深水灣:「平時冇乜嘢時間鍛練身體,咁樣行吓,標吓汗,對身體好。我又可以一路行,一路教導囝囝做人道理。有時我會兩父子吃飯,見到乜嘢人生百態,又同佢分析討論吓。」呢啲係咪就叫男人的浪漫?

(攝影:吳耀輝、孔志豪) 日前八両金孖「八両仔」葉小霆(Jacky)出動去淺水灣商場。 八両仔仲走咗入波波池影相。
之後到老竇八両金。 仲典埋地
見到有警察,八両金仲拎住個袋行出去。 主動做警察埋嚟。 原來佢哋執到個GUCCI袋。
八両金路不拾遺報埋警。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!