網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月30日 星期六

2個去4個返!蕭潤邦泰國餵飽江若琳 __,蕭潤邦,江若琳,

冧死人咩!9月30日是歌手江若琳(Elanne)30歲生日,日前其「生煎包王」男友蕭潤邦(Oscar)早已帶她到泰國展開六日慶生之旅,此行程由Osca ...


冧死人咩!


9月30日是歌手江若琳(Elanne)30歲生日,日前其「生煎包王」男友蕭潤邦(Oscar)早已帶她到泰國展開六日慶生之旅,此行程由Oscar一手包辦,雖然估計只約花六數字,且他又沒有帶女友到當地掃名牌,但兩人在有沙灘、泳池的酒店享受二人世界,日日香檳當水飲,難怪Elanne全程冧爆!

瘋狂喪食

Oscar接受東網長途電話訪問時,形容此行目標是餵飽女友:「佢(Elanne)為咗之前個演唱會乜都唔食得,我都唔食,我忍得好辛苦,其實一完咗騷,我都想立即帶佢走㗎啦。」問他如何餵飽女友?他謂主要是兩個人着住拖鞋周圍食:「我哋有一餐,兩人食咗四碗麵、一碗湯同一碟飯,好勁,另一餐食咗三碟豬腳飯,連啲泰國人眼神好奇怪,點解我哋可以食咁多嘢呢。」

問Oscar除咗假期外,可有再送生日禮物?他說:「都係送女人嘅首飾囉,可以戴喺身上,唔通買個西瓜畀佢咩?」問兩人如此恩愛,可會兩個人去三個人返?他直認:「係四個人返至啱,佢本來100磅,依家變200磅,我就食到變咗300磅,四個人重量,飛機未必載我哋,可能超重。」

自稱冇乜大志

而壽星女Elanne被問到有何生日願望?她冧爆說:「好開心,覺得唔係自己一個人,有一個咁搞笑嘅人喺身邊,我經歷過咁多嘢,都冇乜大志,冇話要咩目標、做啲乜,冇咩生日願望,最緊要開心同健康。」而愛搭訕的的Oscar則插嘴說:「世界和平呀」,激到她發嬌嗔說:「妖你呀。」又在公開耍花槍。

問Elanne對Oscar前晚為她慶生的表現如何?她讚:「佢唔止一日嘅表現,我同佢咁耐,佢表現一直都好滿分。」如男友向她求婚可會答應?她笑言:「睇吓佢做咩呢。」但不諱言男友在朋友圈中的評價很高,她亦望男友是陪她行到最後的人,直認自己對婚姻係有憧憬,似乎Elanne已準備答應Oscar的求婚。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!