網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月30日 星期六

挺肚籌備上海新店 __,

挺肚籌備上海新店娛樂要聞胡杏兒獲設計師兼拍檔Kev大讚勤力。胡杏兒和設計師拍檔姚子裕(Kev)前年開設婚紗店Kevolie,生意越做越好,下月中更在上 ...




挺肚籌備上海新店

娛樂要聞








胡杏兒獲設計師兼拍檔Kev大讚勤力。

胡杏兒和設計師拍檔姚子裕(Kev)前年開設婚紗店Kevolie,生意越做越好,下月中更在上海開旗艦店。新店籌備期間,杏兒挺着巨肚落力開會,未有停工,她說:「10月中會試業,呢個BB仲早過我肚個BB出世。5月時喺上海搵到個好好嘅地方,但我又大肚,驚搞唔到,最後要多謝老公支持,佢叫我放心去做,最終決定拍板。設計交畀Kev,我就負責睇裝修。」Kev也大讚杏兒夠勤力:「我未見佢休息過,operation全部畀佢,佢就算粗身大勢,都可以搞個騷出嚟。」

大肚的杏兒仍然貪靚,有Kev為她訂做孕婦晚裝出席活動,杏兒也會上網買大肚衫:「要買啲高腰先可以fit到腰線,好enjoy去搵我着得落啲衫嘅過程,買中好開心!」

採訪:林妙萍







胡杏兒(中)的婚紗店將於下月在上海開旗艦店。資料圖片




鍾意就快D Share啦!