網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月30日 星期六

譚俊彥演包青天 接狄龍棒搽黑塊面 __,譚俊彥,狄龍,

譚俊彥接爸爸狄龍棒演包青天,而展昭同公孫策分別由張振朗及陳國邦飾演。1995年播出的無綫劇集《包青天》,由影星狄龍飾演包拯「包青天,相隔22年後,無綫 ...


譚俊彥接爸爸狄龍棒演包青天,而展昭同公孫策分別由張振朗及陳國邦飾演。


1995年播出的無綫劇集《包青天》,由影星狄龍飾演包拯「包青天,相隔22年後,無綫落實翻拍劇集,包拯一角由狄龍之子譚俊彥接棒,飾演少年包青天,女主角則為胡定欣與姚子羚,而「展昭」及「公孫策」分別由張振朗及陳國邦飾演。據知,此劇監製莊偉建已飛到新疆烏魯木齊視察環境,之後劇組會到當地拍攝。

高層電召 以為照肺

之前已在新劇《天命》演皇帝的譚俊彥,今次接爸爸棒演包公,他接受東網訪問時承認已為劇集試造型,工作人員更拿出封存22年、狄龍演包公的戲服給他影相留念。他笑指早前被無綫高層曾勵珍致電召回公司:「心諗死啦,唔係要照肺呀?後來返去佢就同我講公司翻拍《包青天》,叫我演番爸爸嘅角色。(爸爸當時知唔知?)知,佢覺得理所當然,但我同佢個角色有啲唔同,我係年輕版,唔想有太多佢嘅影子。」他笑言能夠「子承父業」,全靠爸爸令他贏在起跑線。

姚子羚飾驗屍官

姚子羚於劇中飾演驗屍官,與譚俊彥一起查案而互生情愫,而定欣則飾演她的好姊妹,不時仗義相助。問到與譚俊彥可有親熱戲?姚子羚說:「應該冇啩,古裝通常都係攬吓。(合作過未?)《天命》合作過,當時同場唔多,但喺橫店拍外景時,大家都成日一齊跑步、食飯。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!