掃呢頁CODE去手機

2017年9月5日 星期二

化身索爆美人魚!46歲鍾麗緹水中啜爆老公 __,美人魚,鍾麗緹,鍾麗,

嘩!!46歲「性感女神」鍾麗緹(Christy)去年與細佢12年嘅內地男星張倫碩結婚,兩人婚後一直相當恩愛。最近佢哋就去咗美國度假,仲不時喺網上晒相放 ...


嘩!!


46歲「性感女神」鍾麗緹(Christy)去年與細佢12年嘅內地男星張倫碩結婚,兩人婚後一直相當恩愛。最近佢哋就去咗美國度假,仲不時喺網上晒相放閃,惹來網友紛紛嗌羨慕。

繼張倫碩早前晒完沙灘相後,呢日又輪到鍾麗緹晒潛水相。不過女人一係唔晒,一晒就梗係要晒啲勁嘢鍾麗緹一次過喺微博上載9張喺塞班島嘅潛水相,並留言:「第一次來到塞班島的藍洞潛水,藍洞的魅力只能來到現場才能體會啊,一條通往大海的通道,聽說裡(裏)面有更多的美景,拍出這麼美的照片我已經很滿意了。希望以後有機會可以帶孩子們一起來這裡(裏)潛水。感謝@塞班島地接水下攝影-山哥。幫我們記錄這麼好的回憶!#人魚夫婦##鍾麗緹張倫碩#」

睇番啲相,張張都靚到丼一聲!鍾麗緹與張倫碩除咗喺水中各自暢泳之外,仲喺水中一齊浪漫擁吻,超Sweet!網友睇完啲相後除咗驚嘆水底景觀震撼外,仲大讚鍾麗緹一身嘅裸色打扮,能完美晒出其驕人上圍與蜜桃臀,十足一條活生生嘅索爆美人魚!網友留言:「身材太好了」、「不愧是人魚夫婦」、「美到窒息」、「真正的美人從不會被歲月打敗!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!