掃呢頁CODE去手機

2017年9月5日 星期二

Chilam係「藍籌」 袁詠儀自認冇入錯貨 __,Chilam,袁詠儀,張智霖,

靚靚真係口直心快。女星袁詠儀(靚靚)接受有線節目訪問,對於曾發表「四條廢柴愛打牌」言論,靚靚指另一半張智霖(Chilam)當然榜上有名,其餘便是郭富城 ...


靚靚真係口直心快。


女星袁詠儀(靚靚)接受有線節目訪問,對於曾發表「四條廢柴愛打牌」言論,靚靚指另一半張智霖(Chilam)當然榜上有名,其餘便是郭富城(阿城)、沈嘉偉及一位圈外朋友,她謂:「點解叫佢哋廢柴?因為佢哋玩起嚟真係好癈!譬如Chilam同我講話夜晚去打牌,我問佢點解,佢就答因為阿城聽日走,到咗第二日又去打牌原因係阿城返咗嚟,你話廢唔廢?」更指不介意老公打牌,只要識得回家就可以。

唔做被嫌棄嘅人

向來直率的她以往曾得罪不少人,靚靚對此謂:「以前哥哥(張國榮)同梅姐(梅艷芳)都話過我,哥哥仲話我花無百日紅,叫我檢點啲,但我把口硬係快過個腦!」幸好Chilam熟知她脾性,為免她失言,必要時也會捉到她實一實。談到二人結婚16年,乃圈中公認恩愛夫妻,問到如何把感情保鮮?她謂:「最緊要唔好覺得理所當然!如果對方要變,肯定自己都有問題,所以要積極求進步,唔好做一個被嫌棄嘅人!」

唔再「女尊男卑」

對於Chilam如今被封為男神,但當年與她拍拖時卻被指「女尊男卑」,靚靚謂:「以前成日聽到有人咁話佢,但我覺得寧欺白鬚公,莫欺少年窮,每個少年都有佢嘅機會,依家證明我冇買錯呢隻藍籌」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!