掃呢頁CODE去手機

2017年9月5日 星期二

被指執兩票欠公平 鄭裕玲:我憑良心去投! __,鄭裕玲,

鄭裕玲覺得整體上雷莊𠒇表現較好。
被指執兩票欠公平鄭裕玲:我憑良心去投!今屆「港姐」競選由十位評判即場投票,身兼導師及「校長」的鄭裕玲(嘟嘟)手執兩票操生殺大權,引來網民爭議,指賽果不 ...


被指執兩票欠公平 鄭裕玲:我憑良心去投!

今屆「港姐」競選由十位評判即場投票,身兼導師及「校長」的鄭裕玲(嘟嘟)手執兩票操生殺大權,引來網民爭議,指賽果不公。嘟嘟昨日在其主持的電台節目親作平反,自言跟足賽制,亦不介意記名投票:「我憑良心去投,Follow my heart!喺最後投票時,我有問觀眾邊個好,現場好多人都舉5號(雷莊𠒇),唔係個個話1號(何依婷),而我夾硬畀5號。」賽後她有檢討是否有錯:「我唔覺得我嗰Part有事。」

另一評判黃心穎直指嘟嘟獲授權兩票壓力很大,信任她的審美眼光及判斷:「戥佢唔抵,如果要鬧(指賽果不公),應該全部評判鬧晒。」對賽果她覺得滿意。評判蘇志威被問對雷莊𠒇有何意見?他說:「冇咩意見,不過陳百祥眼光獨到,一揀就中。」

余詠珊:賽果大比數拋離

港姐節目統籌總經理余詠珊說:「賽果唔關嘟嘟嗰兩票事,雷莊𠒇一直大比數拋離,就算冇評判嘅票,佢都會贏。」對各方的聲音,大會會收集意見,來年作改進。而無綫企業傳訊部指獎項由十位星級校長、教授等大會評判,聯同港姐評委會選出,嘟嘟角色猶如主席評判,在同分情況下有權投下決定性一票,評選在公平、公開下進行,並由會計師核對賽果。

黃心穎力撐嘟嘟的審美眼光。
  • 黃心穎力撐嘟嘟的審美眼光。
余詠珊稱雷莊𠒇冇嘟嘟投票都會贏。
  • 余詠珊稱雷莊𠒇冇嘟嘟投票都會贏。
蘇志威指決賽當晚十分刺激。
  • 蘇志威指決賽當晚十分刺激。



鍾意就快D Share啦!