掃呢頁CODE去手機

2017年9月5日 星期二

【男友睇過棚牙】雷莊𠒇為「寸嘴」解畫 __,雷莊,雷莊𠒇,

雷莊𠒇尋日玩直播被網民話寸,佢就話大家唔佢意思喎!新一屆香港小姐冠軍雷莊𠒇(Juliette)、亞軍何依婷(Regina)、季軍黃瑋琦(Emily)到 ...


雷莊𠒇尋日玩直播被網民話寸,佢就話大家唔佢意思喎!


新一屆香港小姐冠軍雷莊𠒇(Juliette)、亞軍何依婷(Regina)、季軍黃瑋琦(Emily)到銅鑼灣出席領獎活動。冠軍雷莊𠒇得獎以來一直被批評樣貌,網民一片負評及惡搞她的招牌哨牙。對於網民惡評如潮,她笑說:「好忙冇時間睇,有時間情願瞓覺休息、同屋企人傾偈。(會唔會瞓唔着?)冇受影響,因為都好攰瞓得好好。(網民話你直播回應得寸嘴?)佢哋唔明白我意思,其實因為自己英文好啲,所以先用英文講,其實我嘅意思係希望大家唔好聽咁多負面嘢,多啲正能量,唔想因為呢啲嘢大家去嗌交,呢啲嘢對我冇影響,我好開心,如果有時間會再玩直播。(會唔會認真睇吓啲負評?)唔想嘥時間去睇呢嘢,呢啲對我學習冇幫助,自己有時間情願去學吓中文。」

知道自己笑容好大

至於網民惡搞她的哨牙,她則笑說:「哈哈,我知道自己個笑容好大,不過覺得冇問題,自己笑得好開心。(牙醫男朋友有冇安慰你?)冇,不過佢做牙醫就覺得好奇怪,點解啲人話我女朋友棚牙有問題需要做手術呢。(男朋友有冇幫你睇過牙?)有,但係佢冇話過我棚牙有問題。(男友有冇戥你唔開心?)唔會,我哋視像傾偈唔會嘥時間去講呢啲嘢,都係傾吓日常生活嘅嘢,叫我做好啲。(男友會唔會嚟香港探你?)未知佢,佢雖然已經係牙醫,但係依家仲深造緊,要再學習多六年。(分隔兩地驚唔驚分手?)唔驚,我哋對大家都好有信心,覺得唔會分手。(黃秋生撐你?)多謝。(有冇諗過喺香港買樓?)可能會搵個地方同黃瑋琦一齊住。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!