網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月26日 星期二

追B順其自然!城城講明會獎勵太太方媛 __,方媛,郭富城,城城,

城城真係好好獎勵太太!剛榮升人父的郭富城,在活動上表現風騷接受訪問,首先他感謝大家陪同他一齊成長,坦言現在人生好完美,好感恩,依家一切好好,好安頓,有 ...


城城真係好好獎勵太太!


剛榮升人父的郭富城,在活動上表現風騷接受訪問,首先他感謝大家陪同他一齊成長,坦言現在人生好完美,好感恩,依家一切好好,好安頓,有一個完美家庭。城城透露最開心的是媽媽,他說:「最開心係佢,好感動。」談及媽咪感受時城城感動得眼濕濕:「呢十幾年,媽媽生我,同依家抱孫嘅感覺唔一樣。(催你生多個?)順其自然。」

城城透露BB順產、重六磅,他又指剪臍帶時很感動,當講起太太為自己生BB時即時眼紅紅,並說:「太太佗B十個月,好辛苦,出世一刻自己好感動,成個世界好似轉變咗咁。(有冇喊?)三個一齊喊。(會唔會獎勵太太?)梗係要,做爸爸感覺好奇妙,本身要做好責任,建立好好家庭,睇到都覺得太太懷孕好辛苦,要再好啲對待呢個家庭,我會踏實工作!」

問到會否貼相到社交網,他表示要低調,他說:「當日係想同大家分享開心事,之後唔會講太多,家庭嘢唔會再講,係人生入面最開心一件事,人生不斷成長,知道做爸爸係點。(手機有BB相?)每日影一張,片都要,因為紀錄最真一面。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!