掃呢頁CODE去手機

2017年9月7日 星期四

伍樂怡甫千字文謝支持:每日都係新開始 __,伍樂怡,

伍樂怡寫咗篇千字文感謝大家嘅支持。近日新出爐港姐結果成為全城熱話,不少網友都話戥落選嘅伍樂怡入唔到三甲而感到不值同意外,又有指伍樂怡先係民選冠軍。不過 ...


伍樂怡寫咗篇千字文感謝大家嘅支持。


近日新出爐港姐結果成為全城熱話,不少網友都話戥落選嘅伍樂怡入唔到三甲而感到不值同意外,又有指伍樂怡先係民選冠軍。不過呢日伍樂怡說喺社交網上多謝大家嘅支持同安慰,佢仲寫咗篇千字文,話係交代自己嘅想法,說:「……對我而言,這場選美的比賽是一種經歷,對我人生新開始的一個階段和過程。說實話,賽果讓我感到意外,但我也明白自己的不足。……而我的回報,是每一顆支持我的心,我輸了場比賽,賺到的卻遠比我失去的多。所以,打從心底裡(裏),我真的很感謝每一個認同和支持我的你們。……每次的成功或失敗都是學習提升自己的機會。遇上挫折更不能浪費時間原地踏步,更需要往前走。……」伍樂怡又喺最後hashtag問大家有冇睇完,認真貼心呀!咁睇嚟伍樂怡真係完全冇因為落選而影響心情,仲唔會浪費時間原地踏步,繼續keep going添!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!