掃呢頁CODE去手機

2017年9月7日 星期四

母愛大發!朱晨麗攬實譚俊彥個女唔放 __,譚俊彥,朱晨麗,

好想做媽媽喎!藝人朱晨麗、譚俊彥(Shaun)、林師傑等日前到何文田為新劇《特技人》拍攝舞獅戲份,劇情講到Shaun率領舞獅隊賀酒吧開幕,突然另一隊舞 ...


好想做媽媽喎!


藝人朱晨麗、譚俊彥(Shaun)、林師傑等日前到何文田為新劇《特技人》拍攝舞獅戲份,劇情講到Shaun率領舞獅隊賀酒吧開幕,突然另一隊舞獅殺出「搶青」,兩隊人展開較勁。難得在寓所附近開工,Shaun在拍攝期間抽空接送女兒譚晴返學放學,更安排她在現場睇爸爸演戲。晴晴眼仔睩睩四圍望超可愛,朱朱即母愛大發,化身保母抱實唔放。

冇覺好瞓

Shaun負責舞獅頭,在囡囡監場下額外落力,他透露囡囡愛睇舞獅:「佢鍾意睇啲熱鬧場面,日日都開工,難得有機會畀佢見識吓,之後拍撞車同跳樓就唔得喇!(囡囡好乖!)梗係有姐姐請食嘢嘛,成日畀佢食糖,小朋友唔食得咁多糖㗎!」身旁的朱朱聞言即傻笑,連日拍動作戲的她笑言演「大頭佛」可以喘息一下,問到靚樣被遮會否可惜?她說:「唔緊要,會有個鏡頭見到我個樣。(見到小朋友就母愛大發?)要多謝Shaun畀機會我過吓媽媽癮,做Part-time保母!(搵番個對象生B?)日日開工,瞓覺都唔夠喎!」

偏心個女

Shaun早前為父親狄龍添男孫,問到狄龍有否偏心孫仔?他笑說:「我覺得佢係偏心孫女嘅,始終係第一個孫,其實我都偏心個女多啲!(因為囡囡嗲功了得?)私人嘢我唔方便透露喎!(囡囡睇你拍戲多會恨入行?)佢有條件當然會栽培佢,依家都係專心讀書先!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!