掃呢頁CODE去手機

2017年9月7日 星期四

陳山聰做暖男護駕有功 網民力推攞男配 __,山聰,陳山聰,

陳山聰喺《同盟》嘅表現獲網民大讚!藝人陳展鵬同胡定欣繼續咀唔停!最新一集《同盟》講到定欣再想去爆樽時,展鵬及時出手阻止,二人糾纏間,展鵬被玻璃樽所傷, ...


陳山聰喺《同盟》嘅表現獲網民大讚!


藝人陳展鵬同胡定欣繼續咀唔停!最新一集《同盟》講到定欣再想去爆樽時,展鵬及時出手阻止,二人糾纏間,展鵬被玻璃樽所傷,頭破血流。定欣帶展鵬到一旁打算為他止血,但期間二人情不自禁咀嘴,定欣更主動拉展鵬到自己身旁,搞到展鵬神魂顛倒,仲話可以分散痛楚,之後二人仲未肯收嘴,繼續密密咀嘴。

之後張國強打算帶與自己同住的梁舜燕離開,但梁舜燕拒絕,二人發生爭執,梁舜燕於樓梯口失足跌落樓梯昏迷。陳展鵬到醫院探望,期間向張國強自爆因自衞而開槍殺死敖嘉年,張國強欲殺死陳展鵬,胡定欣及時出現營救。

鄭子誠教唆張國強要殺死兩母子才有機會發圍,林子善知道後欲阻止他,但反被張國強擊暈。張國強於鮑起靜的坐駕裝上炸彈,但被陳山聰及時發現被人做了手腳,張國強知道計劃失敗後即駕車逃走,展鵬及山聰即狂奔追截,但原來張國強才發現反被人利用,他的坐駕即發生爆炸。陳山聰今次再次成功保護鮑起靜,加上於劇中暖男型象令人有煥然一新的感覺,網民都紛紛力推山聰有機勇奪最佳男配角!

此外,羅樂林及江美儀於今集尾段終於登場,未知是否即將現身的Big Boss?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!