網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月8日 星期五

好事近?黃翠如諗定結婚着咩衫 __,翠如,黃翠如,

黃翠如話佢希望同蕭正楠結婚。無綫藝員黃翠如與應屆香港小姐雷莊𠒇、何依婷、黃瑋琦及張寶欣在將軍澳出席活動。黃翠如近日與男友蕭正楠拍拖到澳洲出席《2017 ...


黃翠如話佢希望同蕭正楠結婚。


無綫藝員黃翠如與應屆香港小姐雷莊𠒇、何依婷、黃瑋琦及張寶欣在將軍澳出席活動。黃翠如近日與男友蕭正楠拍拖到澳洲出席《2017澳洲TVB嘉年華》,黃翠如指男友變成攝影發燒友,她說:「佢主力影陽光,幫我影倒影相,見到我嘅其實唔多。(會唔會去澳洲影婚紗相?)呢排真係去咗好多地方,影婚紗相都可能係一件好開心嘅事,不過可能拍劇着得太多婚紗,如果真係影婚紗相,婚紗未必係最想着,想着得Casual、波鞋舒服啲。(頻頻傳你哋結婚?)係呀,連我屋企人都問我,會發生就會發生,希望唔會傳吓傳吓冇咗件事,咁就好𤓓。(又話你同蕭正楠求婚?)使唔使買啲嘢呢?買花?(今次有冇求婚?)今次全程同工作人員一齊。」

黃翠如亦有留意到今年港姐冠軍雷莊𠒇,受到網民抨擊,她說:「呢個年代無論係藝人定普通人都要面對網上負評,不過唔係壞事,可以令自己進步。」黃翠如又讚雷莊𠒇夠堅強及自信。問到黃翠如可覺得自己靚過港姐?她笑說:「我不嬲都唔係賣樣,其實我未做過靚女角色。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!