網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月8日 星期五

素顏反差大?雷莊𠒇有男友撐唔怕被批 __,雷莊𠒇,

雷莊𠒇自信爆棚,覺得自己妝前妝後分別唔大。應屆香港小姐雷莊𠒇、何依婷、黃瑋琦及張寶欣在將軍澳出席活動。雷莊𠒇自言平日會盡量少化妝,如果化妝會以簡單為主 ...


雷莊𠒇自信爆棚,覺得自己妝前妝後分別唔大。


應屆香港小姐雷莊𠒇、何依婷、黃瑋琦及張寶欣在將軍澳出席活動。雷莊𠒇自言平日會盡量少化妝,如果化妝會以簡單為主。問到對於被網民評論化妝前後分別很大?她笑說:「我覺得分別唔大,自己唔介意唔化妝出街,可以畀皮膚休息吓,唔怕人哋評論,自然係最好,因為自己都唔怕醜。(男友鍾意你化妝定係唔化妝?)佢鍾意我唔化妝,自己冇壓力,同埋多得媽咪遺傳所以皮膚都OK,好少會生暗瘡。」

雷莊𠒇又指與多倫多男友雖然分隔兩地,但有信心維繫關係,每日也會聯絡。雷莊𠒇又指男友讚她面對批評表現勇敢,不會受人影響。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!