掃呢頁CODE去手機

2017年9月9日 星期六

晒婚戒!鄧達智同老公互訴愛的宣言 __,鄧達智,

晒婚戒,互訴愛的宣言,SoSweet!鄧達智(William)同老公陳梓欣在喜宴上交換戒指,問到今次是否閃婚?William說:「唔覺,對我嚟講,唔係 ...


晒婚戒,互訴愛的宣言,So Sweet!


鄧達智(William)同老公陳梓欣在喜宴上交換戒指,問到今次是否閃婚? William說:「唔覺,對我嚟講,唔係啱嘅話,三個月都已經變質,一年對我嚟講好長,我哋識到依家年幾,初頭唔係Dating,而係一齊食榴槤,我哋第一次出街係食放題榴槤。」

記者要求二人講愛的宣言?William表示:「Take good care of his heart!同埋都希望佢Take good care of my heart!」Clement表示:「日後日子陪着你走!」Clement直言決定與William一齊都預咗有壓力,但依家覺得接受到,而且獲不少朋友祝福。

Clement更大讚William對身邊人好好,去旅行都買紀念品給朋友。至於給William幾多分?Clement表示:「75分已經好高分,今日畀80分,攞A!」William說:「佢好嚴,平時佢考Test,60分都好勁!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!