掃呢頁CODE去手機

2017年9月9日 星期六

唔理負評!鄧紫棋堅持着皮褲 __,鄧紫棋,

G.E.M.我行我素!歌手鄧紫棋(G.E.M.)現身izzue秋冬時裝騷,她以運動型bratop露小蠻腰上陣,她透露是受好友馬天佑之邀出席,希望支持本 ...


G.E.M.我行我素!


歌手鄧紫棋(G.E.M.)現身izzue秋冬時裝騷,她以運動型bra top露小蠻腰上陣,她透露是受好友馬天佑之邀出席,希望支持本地品牌,她說:「我最近都喺時裝上學習緊同開始愛上,mix and match嘅過程好開心。有啲造型係自己配搭,好似去機場咁,各地粉絲都會用啲好專業嘅相機影相,有啲影得好靚。(覺唔覺得自己有時裝觸覺?)開始搵到自己鍾意嘅風格,同埋清楚邊啲係唔適合自己,都係需要學習,例如我好少着緊身短裙,因為我下腹好易脹氣,無論幾努力練馬甲線都冇用,我食得豆多就會好多氣,呢啲都係從以前經驗得番嚟,知道點去避免。(咁會唔會少着皮褲?)唔會,我最近先搵到一條運動款皮褲。我最近比較鍾意street fashion ,休閒啲。」

身邊朋友讚品味好咗

對於衣着經常受到劣評,G.E.M.坦言每個女孩子都想靚,惟有保持學習心態:「唔好太在意人地眼光,唔好因爲一次批評就覺得自己一世都唔會靚,對自己有自信最緊要。(男友Mark Ngai最近有否稱讚她衣着品味好咗?)身邊好多朋友都有讚我。(有冇買衫畀男友?)你地已經用呢個(男友)做代名詞?我會稱佢為Stylist,佢畀好多意見我,佢好鍾意street fashion 。」

至於會否跟好友兼賭王三房千金何超蓮談時裝經?她稱超蓮最近很熱心慈善工作,所以兩人的話題以慈善為主:「佢成立咗個charity半年,我都啱啱成立咗一個,睇吓大家有冇機會合作搞個慈善活動,我有諗過義賣啲衫,因為我太多衫,我前排執屋發覺好多衫都可以攞出嚟捐,不過就要等我忙完個演唱會先。其實我同超蓮十月會合作搞一個大型戶外活動。」

同韓國小鮮肉派心心

另外,同場有來自韓國的19歲小鮮肉金始炫,G.E.M.表示今次是第一次見對方,大讚他得意:「好多韓國藝人鍾意做畀心動作,我以前唔識做,啲人話我個手勢似數銀紙,我頭先一做個畀心動作,佢(金始炫)就笑。(你鍾唔鍾意韓星?)我以前細個好鍾意睇《浪漫滿屋》,距離就是美,令人有好多幻想。(想唔想同韓星合作?)可以有多啲跨界合作,而且K Pop係個潮流,如果音樂上可以合作好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!