網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月25日 星期一

【千金小姐冇架子】《真情》做馬清儀孻女 「津津」梁珮盈:佢當我女咁錫 __,馬清儀,梁珮盈,

馬清儀在長壽劇《真情》中,飾演拋夫棄子的爛賭女人,劇中飾演馬清儀孻女(津津)的梁珮盈,今日接受《蘋果》訪問,對於馬清儀離世,感到震驚和難過。她在電話中 ...


馬清儀在長壽劇《真情》中,飾演拋夫棄子的爛賭女人,劇中飾演馬清儀孻女(津津)的梁珮盈,今日接受《蘋果》訪問,對於馬清儀離世,感到震驚和難過。她在電話中表示:「其實半年前喺銅鑼灣Sogo一間運動舖見到清儀姐,仲同佢傾咗幾句,當時完全唔覺有異樣,同以前一樣依然好靚,所以今日睇到消息,覺得好難過。」

回憶拍《真情》時,梁珮盈坦言馬清儀很照顧後輩,更將她當女看待。梁珮盈說:「清儀姐對後輩好nice好照顧,亦唔會因為係千金小姐而有架子。可能因為我係新人,佢真係當我女咁錫,每次入廠拍劇,佢都會預先叫工人切定盒生果俾我。喺劇入面,我同清儀姐成日諗計點呃安仔(劉愷威)錢同感情,佢完全摸到個角色點做,好多時都帶到我入戲。」

梁珮盈指清儀姐給自己印象最深是對方好注重儀容,無時無刻都會照鏡,又會自備手動電髮卷來捲頭髮,是完美主義者。梁珮盈說:「有時見我頭髮唔整齊,佢仲會幫我整。之後我去美國三藩市讀書,清儀姐就畀咗佢當地朋友電話我,叫我有咩事可以搵佢哋,佢真係一個好照顧人嘅前輩。」



津津梁珮盈指馬清儀很照顧後輩。 《真情》中,津津兩母女經常度計呃安仔。
劉愷威和梁珮盈

馬清儀對自己儀容一絲不苟。

鍾意就快D Share啦!