網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月5日 星期二

賴慰玲:冇同賴慰玲夾埋入紙!陳嘉寶:係緣分 __,陳嘉寶,賴慰玲,

陳嘉寶(左)、賴慰玲不約而同於8月28日入紙申請結婚。(資料圖片)藝人賴慰玲被爆於8月28日已入紙結婚,及後她親口承認雙喜臨門。而她的好姊妹陳嘉寶之前 ...


陳嘉寶(左)、賴慰玲不約而同於8月28日入紙申請結婚。(資料圖片)


藝人賴慰玲被爆於8月28日已入紙結婚,及後她親口承認雙喜臨門。而她的好姊妹陳嘉寶之前曾表示會做十一月的新娘子,原來她與賴慰玲已不約而同於同一日入紙申請結婚!陳嘉寶的未婚夫黃頌祈是其初戀情人,任職滑水教練。東網記者對此問賴慰玲是否約埋好姊妹一同入紙?她笑言自己都不知情!

結完婚第一日就開工

Anjaylia接受東網訪問,將於11月25日舉行婚禮的她笑言一切由Wedding Planner安排:「Wedding Planner話差唔多時間入紙,我哋就跟住個時間表做,聽晒佢話。(婚禮籌備成點?)其實我同男友都冇咩所謂,都係睇住啲選擇題去揀,Wedding Planner都笑我哋咩都唔知。(心情點?)仲有兩個幾月,未感受到緊張。(拍完《誇世代》,係咪開始放假準備婚禮?)都唔係呀!仲有出Trip拍廣告,會繼續工作,可能結完婚第一日就做嘢。」

未有生B計劃

講到跟劇集《殭》好拍檔賴慰玲同一日入紙,Anjaylia笑言冇夾過:「都係啱啱知咋!證明我哋好有緣分!會為咗呢件事食飯慶祝吓!咁佢都好Ready結婚我又籌備中,大家都係咁上下時間。」講到賴慰玲將做媽咪,問到Anjaylia的生BB計劃,她說:「始終有一日會生嘅,但依家搞好結婚先,未諗呀!順其自然」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!