網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年9月5日 星期二

狂揈頭髮 雷莊 __,雷莊,

嗯……應屆出爐港姐冠軍雷莊𠒇,之前就喺社交網站開直播反擊一班網友對佢嘅負評,仲話自己唔care負評同埋唔會嘥時間去翻譯啲中文留言,唔少網民都睇到眼火爆 ...


嗯……


應屆出爐港姐冠軍雷莊𠒇,之前就喺社交網站開直播反擊一班網友對佢嘅負評,仲話自己唔care負評同埋唔會嘥時間去翻譯啲中文留言,唔少網民都睇到眼火爆。

雷莊𠒇嘅性格咁自由奔放,當然一於懶理一班網民對佢嘅抨擊佢今日就喺社交網站上載咗一段短片,雷莊𠒇以一件頭泳裝上陣,佢之前就講過泳裝會揀可以show off多啲嘅款式,不過呢一件頭泳裝就保守過比賽當晚嗰件,似乎性感欠奉。而且佢仲撥起頭髮,展示奔放嘅一面,雷莊𠒇留言:「最緊要係自己過得豐盛同活得開心。」睇嚟佢真係冇乜點睇網民留言,所以都未有因網民嘅攻擊而影響心情。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!