掃呢頁CODE去手機

2017年9月10日 星期日

兩周內痛失四良才 綠葉廖麗麗舌癌離世 __,癌,廖麗麗,

兩周內痛失四良才綠葉廖麗麗舌癌離世娛樂要聞香港演藝圈在短短兩周內痛失四位資深演員和幕後人,第一代兒童節目主持王曦(加明叔叔)上月底因病逝世,享年94歲 ...




兩周內痛失四良才

綠葉廖麗麗舌癌離世

娛樂要聞








香港演藝圈在短短兩周內痛失四位資深演員和幕後人,第一代兒童節目主持王曦(加明叔叔)上月底因病逝世,享年94歲。事隔一星期,在無綫擅演三姑六婆的資深綠葉廖麗麗、60年代邵氏當紅女星秦萍,以及曾8奪香港電影金像獎最佳音效的資深音效大師曾景祥,竟先後於過去一周內離世,令人深感痛惜。

原來廖麗麗今年7月患上舌癌,進行割脷手術後,癌細胞急速擴散到淋巴及肺部,延至上周一不治離世,享年70歲,廖麗麗獨生女Sindy昨哭着說:「佢係一個好堅強嘅人,媽咪好勇敢,割咗大半條脷之後重新適應講嘢,但傷口係咁流血水,跟住擴散到淋巴同個肺。」



於無綫劇擅演三姑六婆的廖麗麗,於上周一因舌癌病逝,享年70歲。電視圖片

加盟無綫30年來擅演三姑六婆和闊太的資深演員廖麗麗,11年曾患上乳癌,經治療後本已康復,豈料今年7月竟不幸患上舌癌,儘管廖麗麗即時切去半條舌頭,但最終因癌細胞迅速擴散到淋巴和肺部,延至上周一凌晨於東區醫院不治逝世,享年70歲。廖麗麗拍過逾百部劇集,最後演出作品是月前剛煞科的《誇世代》,不過歷年最令觀眾印象作品,是《大時代》演法官當庭訓斥丁蟹鄭少秋。





廖麗麗於《大時代》演法官訓斥丁蟹一幕最令觀眾深刻。電視圖片



廖麗麗於89年曾與張衞健等合作拍劇集《嬴單傳奇》。

割半條脷難吞嚥

記者昨日聯絡廖麗麗的獨生女Sindy,她在傾談母親抗癌經歷時,數度忍不住痛哭,她說:「佢之前係乳癌,但已經康復,今次係脷癌,轉移到去淋巴。其實佢自己都唔知個嚴重性,走得好突然,佢係一個好堅強嘅人,佢早幾個月發現條脷有粒細痱滋,一路都冇好,我哋都冇為意係嗰件事,冇諗到咁嚴重。後來知道係脷癌,要即刻切除癌細胞,條脷割咗一大半,講唔到嘢,食嘢都有困難,媽咪仲同我講:『第時講唔到對白㖭。』我同佢講健康最緊要,你乜都唔好諗。」說話至此,Sindy又再忍不住痛哭。

Sindy指母親患癌以來一直勇敢和堅強面對,她說:「佢今年7月17號做手術,做完手術之後身體好弱。媽咪好勇敢,割咗大半條脷之後重新適應講嘢,但傷口係咁流血水,跟住擴散到淋巴同個肺。」Sindy透露母親癌細胞急速擴散,但真正死因,仍有待驗屍報告。



薛家燕與歐瑞偉對廖麗麗的離世深感愕然。資料圖片



歐瑞偉 資料圖片

家燕姐:好愕然

廖麗麗由發現患舌癌到癌細胞擴散離世僅兩個月,不少圈中好友均感到極度突然和難過,薛家燕曾與廖麗麗拍過《皆大歡喜》等劇,對於廖麗麗突然離世,家燕姐昨表示:「我早幾月拍《燦爛的外母》時喺化妝間撞過佢拍第二套劇,我仲問佢有冇跳拉丁舞㖭,佢話『有!』見佢好精神冇乜嘢喎。佢係拉丁舞高手,所以keep到個身形咁弗,聽到呢個消息真係好愕然,大家真係要珍惜身邊人。」曾與廖麗麗合作多年的歐瑞偉昨說:「噚日接到消息,大家都好愕然,但唔知佢乜嘢病。」

另外,無綫昨對資深藝員廖麗麗離世表示深感惋惜,透露藝員科經已與其女兒緊密聯繫,並盡力協助其家人辦理後事。

採訪:魯吉

【醫生話】「初初會似生痱滋」

對於舌癌一病,耳鼻喉科黃漢威醫生昨接受本報訪問,指有吸煙、飲酒習慣或舌頭經常出現創傷的人士,患病的機率較一般人高。至於如何能察覺病徵?黃醫生指:「初初會好似生痱滋咁,好多時會喺舌頭左右兩旁嘅位置,如果發現痱滋一直都唔埋口唔好番,就要特別留意喇!」

黃醫生續指:「舌癌同其他癌病一樣分為四期,如果係一、二初期嘅話,可以透過電療方法去醫治,又或者將舌頭上癌細胞部份切除再縫合就可以,但如果擴散咗去其他地方,咁就要配合其他手術或藥物進行治療。」




鍾意就快D Share啦!